Tjenester


Vi følger kunden fra start til mål ved etablering av kvalitetssystemet

Vi deler mer enn gjerne vår kompetanse med våre kunder og vi bidrar med følgende tjenester:

 

Våre tjenester

  • Implementering av styringssystem (TQM Enterprise)
  • Oppsett av prosessdesign
  • Produktopplæring (moduler og funksjoner)
  • Kursvirksomhet – TQM Enterprise
  • Anbefale moduler i forhold til kundens behov og resultatmål
  • Rådgiving av parameteroppsett (årsaker/konsekvenser) i hendelsesrapportering
  • Oppsett iht. beste praksis som gir betydelige effektiviseringsgevinster
  • Bistå beste praksis i kontinuerlig forbedring (hendelsesbehandling)
  • Rådgiving for effektiv samhandling og rapportering i konsernstrukturer
  • Workshop / foredrag kvalitetsfaglige temaer
  • Bistand risikokartlegginger (TQM Enterprise)
  • Bistand til gjennomføring av spørreundersøkelse (TQM Enterprise)

 

Utvidede tjenester

I samarbeid med søsterselskapet TQM Consult tilbyr vi en rekke av utvidede tjenester knyttet til kvalitetsarbeid, ISO-sertifisering, risikokartlegging mm.
Gå til TQM Consult her
 

  • Bistand sertifiseringsprosesser, eks ISO 9001
  • Prosjektledelse i forbindelse med ISO sertifisering
  • Prosesskartlegging iht ulike standarder, eks ISO 9001:2015
  • GAP analyse før ISO sertifisering
  • Utarbeide detaljert prosjektplan for sertifiseringsprosess
  • Kursvirksomhet (eks ISO standard, Risikostyring, beste praksis, osv)
  • Bistand risikokartlegginger (eks arbeidsoperasjoner)
  • Samsvarsvurderinger
  • Internrevisjoner
  • Leverandørrevisjoner
  • Bistå med Kvalitetslederrollen